Avatar billede guppy Nybegynder
17. maj 2012 - 09:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken RAM til pk5 SE?

Hej Eksperter.

Jeg har et Asus PK5 SE motherboard og skal have mere RAM.
Boardet accepterer følgende: 4 x DIMM, Max. 8 GB, DDR 1066*/800/667
Jeg vil gerne have 8gig.

Derfor gik jeg på proshop.dk for at se priser og jeg mener da også jeg har fundet de rigtige typer, uden at vide så meget om det.

Men jeg vil da også naturligvis have de billigste (men også gode!), uden at skulle betale alt for meget. Derfor spørger jeg nu jer, om i kan give mig forslag til helt præcis hvad jeg skal købe. Jeg kan se at priserne generelt ligger på 250-300 kr for 2GB.

Forslag varmt velkommne og på forhånd tak.
Avatar billede Skumlos Nybegynder
18. maj 2012 - 17:13 #1
http://www.proshop.dk/RAM/Kingston-2GB-DDR2-1066MHz-HyperX-2134140.html

Om de så kører 1066MHz afhænger så af din CPU, men ellers vil de clocke ned... Kan se 800MHz ikke er specielt billigere...
Avatar billede guppy Nybegynder
30. maj 2012 - 11:03 #2
Mange tak for forslaget. Smider lige nogle point i din retning.
Avatar billede guppy Nybegynder
30. maj 2012 - 11:03 #3
Hov - hvordan giver jeg point - synes kun jeg kan acceptere mit eget svar...
Avatar billede guppy Nybegynder
30. maj 2012 - 11:04 #4
point til dig - test
Avatar billede Skumlos Nybegynder
30. maj 2012 - 11:32 #5
Værsgo :)