Avatar billede jacobeilm Nybegynder
16. maj 2012 - 21:45 Der er 3 kommentarer

Ekstern harddisk

hej jeg sidde her med en Ekstern harddisk som jeg ikke kan indstillere programmer på og så ved jeg ikke helt hva jeg skal gør ved det er der nogen som ved om det?? hilsen jacob
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2012 - 01:32 #1
Hvilket styresystem windows? Er disken formateret? Hvis det er windows, så gå i Diskhåndtering og se hvad der står om disken.
Avatar billede Helmaxen Nybegynder
17. maj 2012 - 05:00 #2
Det jeg umiddelbart tenker på er om den er sånn som min var da jeg fikk min; Den har antageligvis formatet FAT32, istedetfor NTFS. Isåfall bør du, om det ikke er noe på den, formattere den til NTFS. Om det er noe på den, kan du konvertere til NTFS så du slipper å miste alt du eventuelt skulle ha lagt inn på den.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2012 - 08:00 #3
Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor vil du installere programmer på et eksternt medie?
Har du pladsmangel på din pc?