Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
16. maj 2012 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis program til projektstyring

Hej

Nogen der erfaring med et gratis program til projektstyring. Det skal primært kunne holde styr på status fra forskellige enheder og kunne styre brugernes ønsker til projektet resultat. Det må selvfølgelig gerne kunne meget mere end det:)

Jeg har umiddelbart mulighed for at få fat i Microsoft Project. Men kan det andet end Gantt Charts?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2012 - 13:54 #1
Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
21. maj 2012 - 13:33 #2
Muligvis...
Kan du ikke skrive et par ord om programmet i et svar? Så får du da selvfølgelig point:)
Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
24. maj 2012 - 11:31 #4
Jeg søger et lidt mere fyldestgørende svar ... gerne med personlige erfaringer.
Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
31. maj 2012 - 21:40 #5
Lukket pga. af manglende interesse