Avatar billede henrikr1 Nybegynder
16. maj 2012 - 07:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man risikere at købe en 26 måneder gammel imac 27 tommer i7

Jeg har set at flere imac 27 tommer,der er tilsalg, har fået skiftet både bundkort, grafik kort og lydkort

Er der noget man skal være opmærksom på?

Kan man risikere at købe sådan en?

Håber i kan hjælpe :-)

Mvh Henrik
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2012 - 08:36 #1
bare du er sikker på, at det ikke er hæler-varer - men så står det dig frit for, hvad du vil bruge dine penge på. Husk at få skiver med orignal-softwaren med, så du har en gyldig licens, og kan reinstallere hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg ville nok gå så vidt, at uden original-skiverne, så ingen handel.
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
16. maj 2012 - 08:53 #2
Hej Claes

Macén er med originale medier og med kvittering og skal koste 9000,- så det er ikke stjålet

Men det jeg spørger om - er om erfaringer omkring om de har tendens til at gå istykker

Kunne forestille mig at de er dyre at reparere og man ikke selv kan fejlfinde - reparere når man kun er vant til windows pcér
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 14:09 #3
Det er jo et spørgsmål for differencen mellen ny og brugt. Nu ved jeg ikke hvad den maskine har kostet, men alene det, at garantien er opbrugt, er en stærk forringelse af værdien. 9000 kr. er mange penge, og maskinen kan jo gå i stykker i morgen.
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
21. maj 2012 - 08:30 #4
Tak for besvarelser/kommentarer :-)
Mvh Henrik