Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
15. maj 2012 - 23:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Autoclicker - Uden for Form1???

Hej Guys!!

Er igang med at programmere en autoclicker med en webbrowser i min form1.

Men har et problem med at jeg ikke kan bruge mine såkaldte shortcuts til mine start og stop knapper når jeg klikker ude fra selve programmet eller i webbrowseren jeg har kodet ind i Form1.

Nogle der kan hjælpe med en lille kode til dette problem??
Altså så jeg stadig kan bruge F2 (eller hvad min Keycode er) til og stoppe mine automatiske klik når programmet ikke klikker i selve Form1

Håber i forstår og på forhånd tak.!!
Avatar billede JurgenHansen1 Nybegynder
11. juni 2012 - 12:23 #1
Jeg bruger autoclicker Auto Keybot: http://autokeybot.com

Der kan man sætte noget der hedder hotkeys til at start og stoppe med. Måske skal du lede efter dokumentation for hotkeys i Visual Basic?
Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
21. september 2012 - 10:55 #2
Tager selv point da der ingen der kan hjælpe med et stykke kode.. og har klaret det selv nu ;)