Avatar billede barth Professor
15. maj 2012 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iPhone beskeder

Hej.
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har en iPhone 4s, og pludselig er alle beskeder forsvundet. Jeg skrev en besked, og da jeg ville sende den skete et eller andet, og pludselig var der intet. Når jeg går ind i beskeder nu står der ikke andete end: Beskeder (-1).
Jeg har sat den til at synkronisere på iTunes, men det har ikke ændret noget.
Jeg håber ikke dette falder uden for Eksperten 's emneområder.
Avatar billede Claus Mattsson Nybegynder
15. maj 2012 - 11:32 #1
Den har vel en memfejl. Kan sikkert rettes ved at restore seneste sikkerhedskopi i iTunes.

//CyberOpz
Avatar billede barth Professor
15. maj 2012 - 11:43 #2
Hej. Tak skal du ha'. Men det kan jeg ikke. Jeg kan synkronisere fra iTunes men når jeg vil gendanne den får jeg en fejl at det kan den ikke, og foreslår jeg prøver igen. Jeg har også forsøgt at resette den, men det hjælper heller ikke.
Avatar billede Claus Mattsson Nybegynder
15. maj 2012 - 11:48 #3
Hmm så er gode dyr rådne... :| Jeg har ikke andre råd end restore af sikkerhedskopien... Håber du får løst problemet.
Avatar billede barth Professor
15. maj 2012 - 16:10 #4
Så er det til min store overraskelse blevet løst efter jeg har talt med mit mobilselskab, 3's hotline.
Det viste sig at det var en software fejl, og det lykkedes faktisk med noget besvær at få gendannet telefonen fra sidste opdatering.
Så jeg blev lidt klogere......