Avatar billede chalde Seniormester
11. maj 2012 - 08:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oracle testserver/db

Hey folkens

Findes der en mulighed for at køre en testserver/database op uden at skulle smide penge efter Oracle?
Den skal ikke køre andet end et test-setup serverside, for at teste forbindelser/sikkerhed/m.m. Ingen reel drift.

Er dette muligt? Eller skal de have en pose penge for det?
Avatar billede chalde Seniormester
11. maj 2012 - 10:08 #1
Nogen der ved om Express Edition har samme muligheder for bruger/server opsætning som de øvrige?
Tænker lidt om det blot er selve databasefunktionerne der er forskellige.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. maj 2012 - 14:38 #2
Avatar billede chalde Seniormester
11. maj 2012 - 15:56 #3
#2 Jeps, den fangede jeg også. Men som en påingenmåde Oracle-bruger, er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal lede efter.
Skal lave lidt security assessment af serveren. Selve databasen skal ikke bruges (medmindre den naturligvis bruger den til noget).
Lidt vagt formuleret desværre, men Oracle (og databaser) er ikke helt min kop te.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2012 - 02:26 #4
Jeg kan ikke fortaelle dig hvilke features din app bruger.
Avatar billede chalde Seniormester
04. juni 2012 - 17:21 #5
Bare smid svar, vi går ud fra den kan det vil skal bruge den til.
Er blot til et mindre script.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2012 - 00:50 #6
svar