Avatar billede brand112 Nybegynder
09. maj 2012 - 22:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

C:\windows\system32\inetcpl.cpl

Hej jeg har problemer med min pc får denne besked C:\windows\system32\inetcpl.cpl og så ser vi skærm mærkeligt ud
plus den kører langsom
09. maj 2012 - 22:45 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede brand112 Nybegynder
10. maj 2012 - 00:05 #2
Hej det win 7 som jeg har
10. maj 2012 - 06:50 #3
Systemgendannelse til FØR problemet ?
Avatar billede brand112 Nybegynder
10. maj 2012 - 08:55 #4
hej.
jeg har ikke prøvet at lave en systemgendannels da jeg tro det er virus, har været inde og kører online scanning fra tdc i sikkertilstand med net og den fandt en virus men det hjalp ikke nu kommer der bare andre beskeder op, kan du nabefale hvor da jeg kommer af med det.
10. maj 2012 - 16:10 #5
Du får lige hele 'pakken' ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede brand112 Nybegynder
10. maj 2012 - 23:40 #6
Hej. så virker det igen det var dejligt, du får lige dine point, tak for hjælpen til

karise_larry
10. maj 2012 - 23:47 #7
Jeg skal se omtalte LOG filer !!!

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
10. maj 2012 - 23:47 #8
... og nu gav du de berømte/berygtede POINT til dig selv ??? ...