Avatar billede wheeler Nybegynder
09. maj 2012 - 17:53 Der er 2 kommentarer

SATA diske i HP Proliant DL180

HP´s SATA diske til deres Proliant servere kommer med 2 LED lys i den ene side. Den nederste blikker når der læses og skrives til diske, men havde er den anden?

Har tjekket HP´s datasheet, men de skriver ikke hvad lysdioden betyder, da den både kan lyse konstant eller blikke on/off hele tiden.

http://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/4AA1-9012ENW.pdf
Avatar billede Wally1973 Praktikant
09. maj 2012 - 18:19 #1
Det kan bruges til signalering fra backplanet, f.eks. til at vise hvilken nummer hvilken disk har eller til om der er detekteret fejl på en disk.