Avatar billede agora_live Nybegynder
08. maj 2012 - 16:27 Der er 1 løsning

if isset

Jeg har lidt problemer med et if(!isset) script

Systemet skal kunne sende Logge ind, Sende en SMS via Form, og udføre SMS script hvis den er udfyldt, samt retunere en Afsendt besked hvis den har sendt en SMS.

Som det er og fungerer i dag:

if(!isset($_POST['submit'])){

---> Her er formen som sender til $_SERVER['PHP_SELF']

} ELSE {

---> Her sender den en SMS hvis Formen er udfyldt og SEND SMS kanppen er aktiveret

Men den melder forskellige fejl eller vil ikke køre script hvis jeg tilføjer noget andet.

Jeg vil have at det første den gør er at kontrollere om jeg er logged ind via en session, hvis den melder OK skal den vise SEND SMS form, hvis den er sendt skal den vise SMS afsendt beskeden

Alternativt skal den efter afsendelse af SMS samtidigt afslutte Session, da det ikke er et permanent system, blot som markedsføring, hvor login og password bliver slettet efter man har sendt sin test SMS for at verificere vores system.

Nogle forslag?
Avatar billede agora_live Nybegynder
12. september 2013 - 03:42 #1
Lukker selv