Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
08. maj 2012 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 - interne referencer

Hej eksperter

Jeg har et Word 2003 dokument, hvori jeg har en række datoer skrevet ind forskellige steder i dokumentet.

Min udfordring er at jeg gerne vil have vist disse datoer i en samlet oversigt i det samme dokument på en seperat side. Jeg vil således gerne oprette referencer i oversigten til datoerne, således at de i oversigten opdateres automatisk, alt efter hvordan de opdateres rundt omkring i dokumentet.

Kan det lade sig gøre?

Håber spørgsmålet er til at forstå.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. maj 2012 - 15:18 #1
Du kan f.eks. gøre sådan:
For hver dato: Marker datoen i dokumentet og opret et bogmærke (bogmærket skal omslutte selve datoen, så derfor skal den markeres først). Giv bogmærket et passende navn.

I oversigten kan du for hver dato lave en krydshenvisning. I dialogboksen Krydshenvisning skal du vælge Bogmærke som type. Hvis du har lavet gode navne på dine bogmærker, kan du let vælge det relevante bogmærke.

Krydshenvisninger opdateres ikke fuldt automatisk. De er felter, som du f.eks. kan opdatere ved at markere teksten og taste F9.
Avatar billede TorpGundersen Nybegynder
09. maj 2012 - 09:23 #2
Simpelthen så smukt! Skriver du et svar, så får du point:)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
09. maj 2012 - 09:59 #3
Kommer her :-)