Avatar billede laddesh2 Nybegynder
08. maj 2012 - 10:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde dette track

Hej folkens. Jeg vil rigtig gerne finde ud af hvad sangen som bliver spillet i baggrunden hedder, jeg har søgt på det jeg kan hører og forstå han siger men ingen resultater.

http://www.dr.dk/nu/player/#/louis-theroux/41268

Sangen begynder omkring 57 minutter og 50 sekunder.

Håber nogen kan hjælpe mig!
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
08. maj 2012 - 12:23 #1
Hvis du har en android telefon så prøv gratis appen shazam, den er genial til alt der er internationalt.
Avatar billede pstidsen Novice
08. maj 2012 - 12:29 #2
Eller SoundHound (også til Idimser)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
08. maj 2012 - 17:57 #3
Du bliver nok nødt til at kontakte produceren af programmet og høre.
Sangen er typisk afrikansk og de er desværre ret så svære at få fat på her i Europa og specielt her i Danmark, så selvom du kender navnet og sangeren, så kan det desværre sagtens være at du ikke kan skaffe dem.
Selv ikke digital download hjælper der, da Afrika ikke rigtigt er hoppet med på den vogn endnu.

Hvis du vil øge dine chancer, så er den bedste metode at finde ud af hvilket land sangeren kommer fra og så finde ud af om det har været en europæisk koloni.
Typisk vil der være lidt større chance ved at søge i det land.
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
10. maj 2012 - 12:40 #4
Enig med de to første. De omtalte applikationen burde kunne finde sangen til dig. Mener endda at de er gratis at benytte.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
10. maj 2012 - 20:38 #5
De kan ikke finde den.
De to programmer er ret gode til mainstream musik, men det mere niche-prægede fejler de katastrofalt på.

Jeg hører en del Salsa, Bachata og Kizomba og det er kun de få navne der er virkeligt internationalt kendt de kan finde.
Avatar billede laddesh2 Nybegynder
05. september 2012 - 08:17 #6
fandt ikke nogen løsning.

svar.