Avatar billede vertexssd Nybegynder
02. maj 2012 - 23:36 Der er 3 kommentarer

Afspildning af .iso filer.

Hej :)

Jeg har fået rippet alle mine dvder over på min nas for nogle dage siden.

Men nogle af de .iso filer som jeg har rippet, kan mit VLC ikke afspille  :(

Jeg har brugt
AnyDVD
og har forsøgt at afspille med Realplayer også - dog uden at det virker :(
Avatar billede Mickz Nybegynder
03. maj 2012 - 01:37 #1
Har du prøvet at mount image med fx DEAMON Tools og så afspillet dem i VLC player?
Avatar billede frem-ad Professor
03. maj 2012 - 07:22 #2
Til at afspille iso filer plejer jeg og bruge media player classic, du kan hente den gratis her http://mpc-hc.sourceforge.net/
Avatar billede dumle29 Nybegynder
03. maj 2012 - 08:31 #3
Daemon tools er kendt for at forsage BSOD for nogen (Har hørt det fra en BSOD analytiker). Jeg fortrækker virtual clonedrive fra slysoft
http://www.slysoft.com/en/download.html

Det er meget simpelt, og er lille plus er at det ikke kræver en genstart efter installation.

når det er installeret kan du bare højreklikke på .iso filen og sige, Mount (VirtualCloneDrive) og så burde alle programmer der kan afspille DVD´er afspille dem.

Hvis du vil konvertere isofilen til fx afspilning på en ps3, kan du bruge programmet Handbreake.

Hvis du skal rippe flere DVD´er, kan jeg anbefale Free studio, ja jeg synes bare generelt at man skal have Free studio på sin pc.

Freestudio har DVD brænder, DVD ripper, CD brænder, Musik CD brænder, Youtube downloader, youtube mp3 downloader og så meget mere :)

http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm