Avatar billede Tinyfeet Nybegynder
02. maj 2012 - 12:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af ny gaming bærbar

Hej eksperter

Jeg står og skal købe mig en ny gaming bærbar da min nuværende er godt slidt og stort set ubrugelig til alle ny spil. Jeg har set mig utrolig varm på asus g74sx, versionen lige før den bliver 3D da dette ikke siger mig noget.

men nu er jeg kommet i tvivl, om det er det bedste jeg kan få for de ca. tolv tudinde den asus'en koster. Håber i kan hjælpe mig med at finde det helt rigtige.
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
03. maj 2012 - 22:03 #1
Et hurtigt spørgsmål, er det nødvendigt med en bærbar?
Da du kan få noget der er 2-3 gange bedre, med de penge, i en stationær!
Du kan næsten med garanti, få en stationær med hele pivtøjet, som er 2 gange bedre end den bærbar?

+ Du får skærm, tastatur, mus, headset osv med?
+ Du kan opgradere den lige fra 400-1800 kroner, når den er ved at være elendig, og så er den lige som ny igen?

- Som sagt, er nysgerrig! ;)
Avatar billede Tinyfeet Nybegynder
03. maj 2012 - 23:05 #2
Det er et godt spørgsmål, og det er ikke let og svare på ud over at sige at jeg gerne skulle være mobil, og det er den stationære joh ikke helt. Det værende sagt så er det mange penge og smide efter mobilitet =)