Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
30. april 2012 - 16:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overfør værdi fra én form til anden form

Hej alle.

Jeg har en formular (FORM A), hvor jeg skal oprette en faktura. På denne form er der en subform (FORM A_sub). I denne subform tilføjer jeg varelinier. Jeg vil så gerne have muligheden for at lave et vareopslag, hvor man kan overføre sit valg til fakturaen. Dette vareopslag foregår i en anden form, hvor alle varer er listet (FORM B). Når jeg vælger min vare på listen, hiver jeg vareID'et ud i et felt. Dette vareID, vil jeg så gerne have over i FORM A, altså så den opslagne vlagte vare, somme ind på den linie jeg stod i. Kan det lade sig gøre?
Har forsøgt mig med noget kode selv, men får diverse fejl.
Avatar billede mugs Novice
30. april 2012 - 16:37 #1
Dim VARa as long
VARa = Me.vareID
Docmd.openform "form_A"
Me.DIT FELT = VARa
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2012 - 23:26 #2
hvad med at lave varevalg på din FORM A_sub til en dropdown boks?~)
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
01. maj 2012 - 17:50 #3
Mugs - Det virker. Smid et svar. Takker
Avatar billede mugs Novice
01. maj 2012 - 18:15 #4
fint det fungerer. Jeg har tidligere lagt et svar.