Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
07. august 2001 - 21:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Where can i find.....

Hej eksperter.....

Jeg har lige oprettet denne bruger...Min Egentlige brugernavn er qzar MEN...Når jeg logger ind kommer der bare en blank side frem? og NEJ jeg har ikke snydt...Jeg håber at det bliver rettet men jeg har brug for hjælp nu..Derfor måtte jeg oprette dennne bruger...Og JA jeg skal nok smide de points jeg bruger her over til admin når qzar virker igen..

Til spørgsmålet:

Jeg skal bruge adresse og telefon nummer og meget gerne mere information til en Motorcrosss klub så tæt på Hillerød som muligt...!

-Jonas
Avatar billede msmows Nybegynder
07. august 2001 - 21:51 #1
Du har disablet cockies.
Avatar billede msmows Nybegynder
07. august 2001 - 21:52 #2
Enable dem og det skulle virke.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. august 2001 - 21:53 #3
http://www.jubii.dk/Sport/Sportsgrene/Motorsport/Motocross/ - Prøv at se om du ikke kan finde nogle, tæt på dig?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2001 - 21:54 #4
Suk - jamen så må du jo vente til info@eksperten.dk har løst dit problem.
Står der nogen steder at man godt må oprette to brugere hvis .... et eller
andet. Nej, vel. Fordi det er noget rod. Det er vel ikke en menneskeret
at kunne komme på eksperten. Og det spørgsmål kan du selv løse på nettet,
ikke.

Sandt at sige: de skøre brugere her på eksperten.dk får mig til at holde helt op.
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
07. august 2001 - 22:05 #5
Nu skal jeg ikke begynde at svine nogen til men:
Erik jakobsen man skulle sq tro´ at du prøvede at lave en defination af en sur morfar..! Tak for svaret XzXzX jeg har fundet det jeg skulle bruge Thanks..!

-Jonas
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. august 2001 - 22:10 #6
Jeg er dødtræt af idioterne, der ikke kan finde ud af at overholde simple regler.
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
08. august 2001 - 07:14 #7
Fair nok men hvor er det lige du for ondt i røven denne gang???

-Jonas
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2001 - 07:38 #8
hvor? Du har to brugere, ikke?
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
08. august 2001 - 13:06 #9
Og? Giver det dig herpes i Anus or What is your problem?? Jeg snyder jo ikke med det...!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2001 - 16:02 #10
jamen står der nogen steder i reglerne, at man gerne må oprette 2 brugere
\"hvis man ikke snyder med det\"? Nej, der gør ikke. Der står at man ikke må
oprette 2 brugere. Og det har du gjort. Jeg har indstillet til admin at begge
bliver slettet, men det er jo så op til dem at bestemme.
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
09. august 2001 - 08:23 #11
Okay....Sådan bliver man måske når man begynder at tabe hårret?

Avatar billede robotten Praktikant
09. august 2001 - 08:30 #12
erikjacobsen>> du er lidt overindvolveret, vil jeg mene ;)
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
09. august 2001 - 11:07 #13
Robotten> Det er også lige præcis det jeg ikke forstår? Han kan da være ligeglad når jeg selv tager kontakt til eksperten om mit problem osv. Det var da noget andet hvis jeg prøvede at svindle....

-JOnas
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. august 2001 - 18:59 #14
Øhhh - er det ulovligt skal jeg aflevere point?

skriv til casper.s@tdcadsl.dk - da jeg ikke sådan ser gamle spm. igennem :-)...