Avatar billede klumb Nybegynder
28. april 2012 - 15:06 Der er 6 kommentarer

Hvad dælen er det for en lampe?

Hej alle, jeg har et spørgsmål og håber at nogen kan hjælpe.

Vi har for nyligt købt et hus hvor der medfulgte nogle store lamper. Jeg er lidt nysgerrig efter hvad det er for nogle, for jeg har en lille mistanke om at det godt kunne være nogle designer-lamper. Problemet er, at jeg ikke aner hvor jeg skal spørge!

Er der nogen her der ved hvad det er for en slags lamper, eller kender et godt forum hvor man kan spørge?

http://www.flickr.com/photos/rasmus_bang/6975092320/in/photostream

Mange tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2012 - 15:54 #1
Der er noget ved designet der får mig til at tro det er Herstal, men kan ikke finde den model...

Er der intet på lampen der kan lede på vej? Måske under foden?
Avatar billede klumb Nybegynder
28. april 2012 - 16:08 #2
Nej, der er ingenting og det er også det der gør det lidt underligt - det kunne godt være en Herstal, men jeg har aldrig set dem så store og "grove" før, så jeg tror stadig mest på at det er et andet mærke
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2012 - 16:32 #3
Herstal er det vist ikke nej :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2012 - 16:35 #4
P.s.
Er du ikke voldsom irriteret over de mails du får fra eksperten om åbne spørgsmål?
Hint: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gini

(helt tilbage til 2003 har du åbne spørgsmål... :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2012 - 16:36 #5
Hov! Forkert spørgsmål!
Avatar billede Wally1973 Praktikant
28. april 2012 - 22:19 #6
Tror du skal have fat i Bo Bedre eller Søndags eller hvad de blade nu hedder.
De har typisk brevkasser, hvor man kan stille sådanne nogle spørgsmål.