Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 09:15 Der er 6 kommentarer

Hvilken 13,3" bærbar skal jeg købe?

Hejsa :)

Jeg skal ud og købe en ny 13,3" bærbar.
Jeg skal bruge den til studie og den må derfor ikke være langsom, og der må gerne være god plads på den.
Et andet krav er at den ikke må larme!

Jeg har lige nu en Asus UL30A og den har fungeret fint, men er nu blevet rigtig langsom og det er ikke til at holde ud.

Jeg vil maks give 4000kr for den, så håber i gider at komme med nogle gode forslag :)

Tusinde tak.
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
27. april 2012 - 09:30 #1
Jeg ville tage denne her: http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/lenovo/thinkpad-edge-13-0217-4gb-core-i3-13.3-mat-sort.html

Har den selv, den er dejlig Lenovo ThinkPad kvalitet, den larmer ikke. Og den er ret hurtig med sin i3 CPU.
Avatar billede KHHP Juniormester
27. april 2012 - 09:45 #2
Jeg vill anbefale dig en 13,3" Macbook Air, dog ligger den på lidt over det dobbelte af hvad du vil give. Dog kan du finde en rigtig fin brugt macbook air på dba og guloggratis til omkring 5000-6000.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 09:53 #3
Jeg vil ikke have Mac, da jeg skal bruge programmer i mit studie som ikke virker på Mac. :)
Avatar billede KHHP Juniormester
27. april 2012 - 16:50 #4
Nu kan man også installere windows på en mac, men det var bare det eneste jeg kunne komme i tanke om, som kunne opfylde dine krav 110%. Ellers hedder det omkring 7000-8000 for en SAMSUNG eller ASUS der kan opfylde dine krav.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2012 - 00:18 #5
Har du nogen forslag til en Samsung eller Asus? :)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2012 - 00:32 #6
ASUS U32U-RX007V
Denne ASUS computer, ville den være helt hen i vejret og spild af penge, eller hvad mener i? :)