Avatar billede aks1 Nybegynder
23. april 2012 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afspilning af film

Hej derude :)

Det er en lidt spøjs opgave jeg er blevet stillet.
Jeg og mine kolleger arbejder til dagligt foran en computer, og det kan desværre føre til nogle utroligt stive led.
Der er derfor ytret ønske om at vi skal op og røre os lidt i ny og næ - vi vil altså med andre ord hoppe med på moden og indføre pauseboogie.

Nu står jeg med opgaven, at få "formidlet" de her kortfilm(eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=f-cpw80BPfA) ud til mine kolleger. Vi har desværre ingen storskærm/projekter stående i det åbne kontor, så det er desværre ikke en mulighed.
Jeg havde en forestilling om at filmen automatisk selv popper op på skærmen - men kan det overhovedet lade sig gøre?

Undskyld for en roman!

Mvh. Anton
Avatar billede mad_iztar Nybegynder
23. april 2012 - 15:31 #1
Jeg ved du kan sætte vlc til at modtage en stream af video fra en anden computer på netværket, så du på den måde kan styre hvad der kommer ud til folk fra en kilde af, problemet består så mere i at styre om det ligge minimeret eller kører fuldskærm, det ved jeg desværre ikke om det er noget vlc kan styres med, alternativt skal i udvikle et program til at lave kører det for jer... muligvis ret omstændigt :)
Avatar billede aks1 Nybegynder
15. maj 2012 - 08:14 #2
Jeg har desværre ikke fundet nogen løsning, så det er blevet til et tarveligt alternativ :)
Vil du ligge et svar mad_iztar?
Avatar billede aks1 Nybegynder
11. juli 2012 - 08:31 #3
Jeg lukker tråden selv :)