Avatar billede the_julle Praktikant
21. april 2012 - 23:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RJ45: Et lille dataudtag (kun 1 stik)

Hej alle.

Jeg søger et RJ45-dataudtag, som kun har 1 stik (og ikke 2!). Det kan godt opstøves, men så er de på størrelse med en almindelig stikkontakt! Det er ikke det jeg søger.

Jeg søger noget lignede dette:
Datastik: http://www.av-cables.dk/computer_kabler/netvaerkskabel/netvaerksstik/lk_lexcom_250_konnektor_stp_cat6_5006_da.html

Ramme: http://www.av-cables.dk/div_kabler_bokse_stik/av_vaegdaase/tilbehoer_til_vaegdaaser/diverse_rammer/lexcom_lk_fuga_montageramme_hvid_4996_da.html

Ovenstående ramme er normalt til indbygning i et dataudtag (på størrelse med en almindelig stikkontakt), men det er den størrelse jeg søger. Det skal blot monteres i en træplade. Er det ikke til at opdrive?? Alternativt, kan jeg måske prøve at montere ovenstående produkter, eller kan det ikke lade sig gøre?

Tak for jeres råd og vejledning.
Avatar billede falster Ekspert
22. april 2012 - 12:09 #1
Hullet til rammen kan du vel godt genskabe i træpladen.

Fastholdelsen af rammen i dette underlag og rammens fastholdelse af stikket beror vel på at forsøge sig. (Træpladens tykkelse, lime rammen fast i hullet mm.)
Avatar billede the_julle Praktikant
22. april 2012 - 19:31 #2
Det er nemlig også det jeg tænker :o)
Avatar billede the_julle Praktikant
15. juni 2013 - 16:25 #3
Det er bliver rigtig fint, og det fylder ingen ting. Der skulle bruges lidt tid på at lave hullet.