Avatar billede xirox Nybegynder
18. april 2012 - 18:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs kommunikation slå ikke automatisk til

Hej Eksperter

Jeg har et problem med at min trådløse kommunikation ikke automatisk går ind og slå til efter genstart.

Dette gør selvfølgelig at jeg ikke kan finde min trådløse router og ikke komme på nettet.

Jeg vælger derfor at diagnotisere og fejfinde på det trådløse netværk. Men den kommer frem med at den trådløse kommunikation ikke er slået til, men om den skal gøre det.

Jeg slår den til og alt virker igen, lige indtil jeg genstarter. Så skal jeg gøre hele balladen igen.

Hvordan løser jeg det?
Avatar billede Bauz Nybegynder
18. april 2012 - 18:31 #1
Lidt at vide om styresystem, router, computer model osv vil gøre det en del lettere
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. april 2012 - 18:32 #2
Er der noget i strømstyring, der siger noget om at slukke for det trådløse.
Avatar billede xirox Nybegynder
18. april 2012 - 19:34 #3
Jeg lavede en gendanelse på systemet. Så virkede det igen. Ved ikke hvad der har været sket.