Avatar billede MinibruV Nybegynder
18. april 2012 - 09:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændring af backup tid.

Hej eksperter.

Jeg sidder midt i et grundforløbsprojekt som it-mand og skal til at lave en backup på en workstation.

Mit spørgsmål lyder så:

Jeg ved hvordan jeg går ind og sætter backup til at blive udført hver dag på et specifikt tidpunkt.
Men ved ikke hvordan man får den til at gøre det i halve timer.

fx. 11.30

mvh
minibruv
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2012 - 17:01 #1
hej  hvad hedder dit backup program ? og hvad system kør du ????
Avatar billede MinibruV Nybegynder
18. april 2012 - 23:33 #2
Jeg kører win7 ent og bruger bare standard backup program som er integreret i win7.

mvh
minibruv
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2012 - 18:48 #3
det ved jeg ikke om man kan ? MEN det er bulit med Todo Backup
http://www.todo-backup.com/download/

eller macrium  http://macrium-reflect.dk.malavida.com/d8010-download-gratis-windows
Avatar billede MinibruV Nybegynder
19. april 2012 - 23:17 #4
vi må desværre ikke bruge tredjeparts programmer. jeg ved man kan udføre handlingen med et script, men ved ikke hvordan det skal laves.

havde også håbet på der var en lidt nemmere vej end brug af scripts.. måske via task schedule.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2012 - 13:33 #5
vi må desværre ikke bruge tredjeparts programmer (hvorfor??)

i windows 7 er det integreret  en Sikkerhedskopiering

pxe booter i ikke ???
Avatar billede MinibruV Nybegynder
11. januar 2013 - 16:24 #6
lukket