Avatar billede tand Seniormester
18. april 2012 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede på min gmail.

Hvordan får jeg lagt et billede ind på min gmail.
uden at jeg lægger den som en vedhængt fil. ?

Jeg har win7.
Avatar billede Chianti Nybegynder
18. april 2012 - 09:01 #1
Du finder det i menuen i venstre side:

Flere" > Administrer etiketter > Generelt
Avatar billede foodear Praktikant
18. april 2012 - 09:15 #2
Under labs .. Scroll lidt ned på siden og find "Indsætter billeder" af Kent T
Avatar billede tand Seniormester
18. april 2012 - 10:16 #3
Jeg kan ikke se hvor der står labs i min Gmail, og dermed indsætter billede.
Det jeg mener er, når jeg har skrevet et brev og vil tilføje et billede direkte på siden, hvorfor kan jeg så ikke kopiere det og derefter indsætte det på siden ved at højreklikke og trykke på indsæt. ?
Avatar billede foodear Praktikant
19. april 2012 - 07:43 #4
Åben din gmail, klik på det store tandhjulet til højre, vælg instillinger.
i fanen foroven finder du labs, tril lidt ned ad siden og find "indsætter biller" af Kent T, sæt prik i aktiver.
Avatar billede foodear Praktikant
19. april 2012 - 07:44 #5
Husk at klikke på gem ændringer i bunden af labs fanen.