Avatar billede thingbo Nybegynder
15. april 2012 - 00:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

annonce

hey allesammen,

ville gerne høre om nogle kender en website udbyder, der tilbyder at man kan få en annonce funktion med på sin hjemmeside. altså hvor ens besøgende på siden, kan oprette f.eks salgs annoncer mm.

på forhånd tak!:D
Avatar billede mp43oo Nybegynder
15. april 2012 - 10:53 #1
Jeg tror ikke rigtig der er nogen der tilbyder gratis scrips eller lign. til private hjemmesider med annonce.
Har du købt et domæne og webhotel tror jeg du kan lave det selv,
mere eller mindre.

Men hvordan du gør ligger mig ikke helt fast. Du skal lære lidt om at arbejde med sql servere osv. Det er en del indviklet.
Men google er mange gange en god hjælp.
Det kræver tid og penge at starte sådan en hjemmeside hvis ikke
man har den nødvendige ekspertise til at lave det fra bunden selv.

Mvh.
Mp43oo
Avatar billede thingbo Nybegynder
15. april 2012 - 14:02 #2
ok, tak for svar. ser på det.
Avatar billede mikaelch Novice
17. april 2012 - 08:37 #3
http://www.appthemes.com/themes/ denne her har annonce oprettelse så er det intet der skal rodes med alt er med fra start af