Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
14. april 2012 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet virker ikke efter Avast!-installation

Hej

Jeg har i går installeret Avast! Internet Security 7.0.1426 på min W7-computer. Siden jeg gjorde det, har det ikke været muligt at gå på internettet. Min computer siger, at jeg har fuld forbindelse og jeg kan da også sagtens benytte Skype og wi-fi via min iPad. Så selvom jeg ikke er nogen haj på it-området, mener jeg da, at jeg har lokaliseret problemet til at have noget at gøre med programmer/indstillinger på min computer.

Er ikke sikker på, hvad jeg nu skal gøre. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak.
Mikkel
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2012 - 10:40 #1
du har fået en firewall med i avast - og i den skal du give din browser tilladelse til at gå på nettet (generelt: du skal give alle dine programmer, der bruger nettet, adgang - det er bare en enkelt gang)
Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
14. april 2012 - 11:04 #2
Det havde jeg gjort, men det havde ikke en umiddelbar effekt. Fandt en instruktion på engelsk, der løste problemet. Ellers tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2012 - 11:26 #3
læg et svar selv, og accepter det efterfølgende, så du lukker spg...
Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
14. april 2012 - 17:17 #4
Sådan