Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
13. april 2012 - 21:29 Der er 1 løsning

lys efter interval timer

Hej Alle,

Jeg står og mangler en lampe der kan lyse i intervaler.
Det jeg søger er en mulighed for at lave en lampe der fx lyser rød i 30 sekunder, grøn i 60 sekunder, rød i 30 sekunder, grøn i 60 sekunder og så fremdeles, indtil den slukkes.

Der må bestemt være nogen der har lavet noget lignende før, men jeg kan ikke lige finde noget i min foreløbige søgning.

Er der nogen der har lidt erfaringer ?

Det kan som sådan både være en almindelig pære eller en flok dioder der lyser op. Det kan være der allerede findes en færdig lampe der kan dette, men jeg kan bare ikke lige finde det.
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
28. april 2012 - 08:35 #1
Det er vist desværre lukketid, øv.