Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
13. april 2012 - 16:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal købe ny (gaming)-laptop, har brug for hjælp.

Hej Eksperten, jeg vil købe en ny gaming laptop (stationær er udelukket da mine forældre er skilt og jeg flytter meget rundt).

Den må meget gerne kunne runne Diablo 3 når det udkommer, og prisen skal være omkring de 5000 eller under. Da jeg ikke rigtig har nogen forstand på området ville det være rart med lidt hjælp til valg af pc :) Søger den billigt mulige løsning, men samtidig må firmaet gerne være troværdigt :)
Avatar billede haverslev Novice
13. april 2012 - 17:28 #1
5000 kr. og få en "gaming" laptop !!
Det et to ting der ikke passer helt sammen, men her er en der lige kab¨n gå til det spil.
Men det bedste var at smide lidt fler penge efter en bærebar og få et bedre grafikkort som kan klare spil.
http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/hp/pavilion-dv7-6c03eo-entertainment-6gb-a4-3330mx-17.3-hd7690m-1gb.html

http://www.diablowiki.net/Diablo_III_System_Requirements

En med bedre grafikkort:
http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/msi/ge620dx-462ne-4gb-core-i5-15.6-2gb-sort.html
Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
15. april 2012 - 00:40 #2
Er selvfølgelig villig til at smide flere penge i, men vil gerne have noget for pengene uden at det bliver alt for dyrt, hvis du forstår? :-)
Avatar billede haverslev Novice
15. april 2012 - 15:33 #3
Så tag denne:
http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/msi/ge620dx-462ne-4gb-core-i5-15.6-2gb-sort.html

Den har 2 grafikkort, et dedikeret til spil osv. og et on-board til skrive,surf og den slags opgaver.
Det gør at den køre længere tid i batteritilstand og ikke bliver så vrm at blæserne kører på fuld tryk.
Når du skal spille krævende spil, så hopper den over og køre på det dedikrede grafikkort og der skal den helst køre på 220V eller på MAX batteri ydelse

Dens dedikerede grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-555M.41933.0.html
Avatar billede NikolajNHolm Nybegynder
16. april 2012 - 18:25 #4
Jeg bukker og bøjer mig, vil sige at det er en rimelig pris, og så længe den kan køre d3 er det jo helt super :) tak for hjælpen haverslev!
Avatar billede TeenPwner13 Nybegynder
23. august 2013 - 14:46 #5
hej mit navn er simon jeg vil gerne købe en gamer bærbar til ca 6000-8000 den skal gerne kunne køre call of duty ghosts når det kommer og en masse andre spil. jeg har ikke så meget forstand på gamer priser men det skal helst være en MSI, ASUS eller Toshiba svar firmaet må godt være til at stole på.

svar hugtist mulligt