Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 09:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Magnet kortlæser - Data til excel

Goddag.

Jeg har en magtek minimag II kortlæser som er tilsluttet via en USB port.
har efter megen søgning ikke kunne finde software som kan aflæse et korts data.

jeg vil høre om der er nogen herude som ved hvor man måske kan finde sådanne software, gerne med implementering til excel.

Hvis i har brug for yderligere info, skal i bare spørge, så skal jeg give alle de info der er brug for

hvis der findes et program til forholdsvis billige penge, vil dette også være en mulighed for mig at bruge

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede supertekst Ekspert
13. april 2012 - 10:22 #1
Leverandøren må da kunne oplyse, hvad der skal til at få data indlæst.

Videre til Excel kræver så nok lidt VBA.
Avatar billede majbom Novice
13. april 2012 - 10:38 #2
plejer sådan nogle ikke at virke som et tastatur, ligesom en stregkodescanner?
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 11:51 #3
Svaret jeg fik fra leverandør, var at 3 parts program skal bruges.
han kunne ikke specificere hvilket, da han ikke vidste det
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 11:51 #4
Det gør det jo..
men der kræves et 3 parts program til at "decode" de data som kortlæseren skriver
Avatar billede supertekst Ekspert
13. april 2012 - 12:03 #5
Prøv at oprette et spørgsmål vedr. dette i en mere relevant gruppe end Excel. Måske ...
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 12:16 #6
Hvor vil dette være? aner ikke hvor jeg lige skulle placere det?
placerede den her, da mit mål var at få data indkørt til excel.
Avatar billede supertekst Ekspert
13. april 2012 - 12:25 #7
F.eks.under Hardware - søg: Kortlæser
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 12:46 #8
okay..
Hvordan kan jeg flytte den derover..
Ved at lukke den her og oprette ny?
Avatar billede majbom Novice
13. april 2012 - 12:52 #9
jeps
Avatar billede Dustmuz Nybegynder
13. april 2012 - 12:53 #10
okay Lukker her og flytter