Avatar billede BekBek Nybegynder
12. april 2012 - 18:29 Der er 5 kommentarer

Ophaver

Et lille resume på ca 75 ord til, bogen: den usynlige af Mats Wahl
Avatar billede keysersoze Guru
12. april 2012 - 18:47 #1
Du vil have os til at lave dine lektier eller?
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2012 - 19:07 #2
Opgaver.com har allerede lavet det..
Avatar billede mireigi Novice
12. april 2012 - 21:17 #3
Enig med keysersoze, du bør lave dine lektier selv.
Avatar billede Chianti Nybegynder
12. april 2012 - 22:16 #4
Jeg forstår ikke rigtig trådstarters oplæg. Er det virkelig bare lektiehjælp?
Avatar billede mireigi Novice
12. april 2012 - 23:04 #5
@chianti #4:
Det er hvad vi andre går ud fra, da der ikke er givet andre detaljer. Det at emnet har stavefejl lugter så også af dovenskab og hasteværk. Jeg gætter på at det er en aflevering til i morgen fredag, som ikke er blevet lavet i tide.

Er dette ikke tilfældet undskylder jeg overfor trådstarteren.