Avatar billede TobbyDK Nybegynder
12. april 2012 - 17:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

God til Gaming??

jeg har kikket lidt på en SAMSUNG NP300E7A-S05SE (17,3")

Link:http://www.expert.dk/da/Computer/baerbar/samsung/bajerbar/8806071778150.aspx

er den god til Gaming???

Tak på forhånd:-)
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
12. april 2012 - 17:47 #1
Jeg vil ikke sige den er direkte god til gaming. men dn kan godt bruges til at game på
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2012 - 19:00 #2
Nej det er ikke en gamerpc! Den er for dyr i forhold til hvad den kan og den kan ikke trække nogle af de nye spil. Skriv hvilke spil du spiller så kan vi hjælp med den rigtige computer.
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2012 - 19:14 #3
Den du har fundet er den til venstre. Jeg har fundet to med meget bedre grafikkort, men til cirka samme pris: http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6399685;5490339;5216622
Avatar billede mireigi Novice
12. april 2012 - 20:42 #4
Jeg er enig med pstidsen. De to andre er langt bedre.
Den mest optimale vil være den i midten (MSI GE620DX 462NE).
Udelukkende fordi den har den hurtigste HDD, hvilket er flaskehalsen i alle gamer bærbare i dag.
Avatar billede TobbyDK Nybegynder
13. april 2012 - 18:20 #5
tak for alle de gode svar. dem kan jeg bruge ;)
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2012 - 18:52 #6
Hvis problemet er løst skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at acceptere et eller flere Svar. Der er ikke lagt nogle Svar endnu så du skal sige til dem der har løst problemet at de skal lægge et Svar

Jeg lægger samtidig et Svar. Hvis jeg ikke har været med til at løse problemet så se bort fra dette Svar.

PS: Jeg tager til New York i morgen tidlig, så svarer nok først om en uge. I må ha det!
Avatar billede mireigi Novice
15. april 2012 - 00:06 #7
Bare hold mig uden for point :)