Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
12. april 2012 - 16:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

Hvad er 30 + 30 * 0 = ????
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:12 #1
Jeg vil gætte på at det er 88.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 16:21 #2
Nå så er den gal igen...
Anmeldt for ulovlig pointoverførsel.

Svaret er 0.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:30 #3
Den er ikke gal igen. Jeg har skiftet bruger fra phillipvarsted til pvaa.

Har selv haft kontakt med eksperten.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. april 2012 - 16:35 #4
Simpel pointoverførsel er ikke tilladt, og du har ikke en aftale med eksperten.dk om det. Du er, flere gange, anmeldt, og må forvente en reaktion, som bør være lukning af een eller begge brugere. Læs reglerne, ik'os'
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 16:43 #5
#3
Den er gal igen. Det du laver er point overførsel.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:44 #6
<b>#4</b>
Da jeg aldrig nogen sinde har været anmeld før burde det ikke være en løsning. Hvor kan du overhovedet se, at jeg er blevet anmeldt før?
Brugeren <b>phillipvarsted</b> og denne brugere, er stort set helt nye. Ingen af dem har været anmeldt. Så der er ingen grund til at overreagere fordi man flytter 400 points over til en anden bruger.

De 400 points, er velfortjente. Så det burde ikke være noget problem.
Opstår der problemer, tager jeg gerne snakken med eksperten.dk. Det står jeg selv til regnskab for.

Venlig hilsen,
pvaa
Avatar billede pstidsen Novice
12. april 2012 - 16:50 #7
#2: Du har hvis glemt regnehierakiet.. Gange og dividere først og så plus og minus. 30*0=0 og bagefter er de 30 tilbage. Altså er svaret 30 :D

pvaa: Jeg anmelder dig også.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2012 - 16:55 #8
De 400 points, er velfortjente

Velfortjente, for hvad????

Det er imod reglerne, og længere er den såmænd ikke.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 17:29 #9
#8
Han er udenfor rækkevidde.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management