Avatar billede evi Nybegynder
10. april 2012 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google AdWords

I Google AdWords når man har oprettet en kampagne og annoncegruppe osv., står der ud for hvert søgeord; Lavt søgevolumen, Lavt kvalitetsresultat og Kvalificeret.

Den første giver måske lidt sig selv, men hvad betyder helt præcis de to sidste?

Stadig AdWords - nå jeg anvende det indlejrede søgeordsværktøj er der for nogle bestemte søgeord ingen data (-)...

Betyder det at der er så få der søger på disse søgeord at Google ikke generere statistikker omkring dem eller hvordan skal jeg forstå det?

Håber meget på et hurtigt svar. Mange tak for hjælpen!
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. april 2012 - 13:17 #1
Kvalificeret betyder at annoncen vises og at der formentlig også kommer klik på den, jeg har en annonce kørende med en del søgeord på, og der er Kvalificeret ud for mange af dem, og nogle af dem vises og andre gør ikke, dem med mange visninger har også klik, de andre har ikke.

Lavt kvalitetsresultat betyder vel egentlig bare at changen for at den vises på det søgeord er ekstremt lille.

Du kan tjekker hvor mange som søger på en sætning eller ord på denne side:
https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=7719999294&__c=6029654214

Eller i AdWords trykke "Værktøj og Analyse -> Søgeordsværktøj"
Avatar billede evi Nybegynder
01. maj 2012 - 09:41 #2
Cool, thx!
Avatar billede evi Nybegynder
01. maj 2012 - 09:44 #3
Endnu et opklaringsspørgsmål - er det muligt at se hvor trafikken på siden kommer fra helt præcist? Altså hvis der er en der kigger på min side fra deres arbejdscomputer på fx carlsberg a/s, så kan jeg se det og derfor lave et canvas opkald til carlsberg a/s og tilbyde mine services??