Avatar billede jtwh Juniormester
09. april 2012 - 12:06 Der er 3 kommentarer

Side om side-konfiguration

Hejsa...
Har en pc med flg. konfiguration:
CPU 2.16 GHz
RAM 3 GB
Og er med Windows Vista Home Premium 32 bit.
Servicepack 2 er den opdateret med. Og er opdateret med de øvrige vigtige opdateringer ellers.
Har ført brugt AVG antivirus, men kører pt. med Windows Security Essentials.

Efter en del opdateringer og inst. af Windows Live Essentials, for jeg nu flg. medd. når jeg vil starte Windows Live Essentials 2011:

"Programmet kunne ikke starte, fordi side om side-konfigurationen er forkert. Yderligere oplysninger finder du i hændelseslogfilen"
Den logfil kan jeg dog ikke lige finde....

Har surfet efter en løsning, men umiddelbart ikke lige fundet, så Windows Live Essentials kan køre. Stødte på noget med Microsoft Visual C++ som skulle løse problemet. Skete dog ikke i mit tilfælde.
Har nu inst. Windows Live Messenger 2009 som kører fin fin.
Overvejer at geninst. det hele på ny, men vil nu gerne finde ud af hvorfor...
Nogen forslag?
Avatar billede jtwh Juniormester
09. april 2012 - 12:44 #2
Har gjort og prøvet de forskellige mulige løsninger der. Stadig samme medd. kommer frem....
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2012 - 14:26 #3
hvis du ikke var administrator, da du installerede, så kan noget gå galt/mangle (jf microsoft)