Avatar billede roxyrox Nybegynder
09. april 2012 - 08:44 Der er 3 kommentarer

Køb af Mac Mini fra USA

Jeg får snart besøg fra USA, og overvejer i den forbindelse at købe en refurbished Mac Mini fra Apple i USA, men er usikker på om den kan bruges i DK uden nogen former for strøm konverter?

Kablet fra Mac Mini'en skulle nemt kunne udskiftes med et andet, så det passer til de 2-benede stik vi bruger i DK, men kan jeg være sikker på at selve udstyret kan køre på 220 volt?

Nogen der kan hjælpe med gode råd/erfaring med dette?
Avatar billede kjeldsted Novice
09. april 2012 - 09:23 #1
Der skulle der ikke være nogen problemer med.
Avatar billede roxyrox Nybegynder
09. april 2012 - 11:47 #2
Det svar er lige vagt nok....har brug for et veldokumenteret svar med begrundelse.
Avatar billede kjeldsted Novice
09. april 2012 - 14:18 #3
Well. Jeg gider ikke sidde og begynde at finde dokumentation for specifikationerne, sammenlignet mellem hhv. dansk og amerikansk manual fra computeren.
Men jeg har dels aldrig selv haft problemer, og det samme gælder for alle mine bekendte der har købt den slags i USA.
Men når det ikke er svar nok må du vente på en anden, der gider samle dokumenterne.