Avatar billede detziaw Nybegynder
07. april 2012 - 01:40 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

CSS - Hvad gør jeg?

Hej eksperten.

Jeg sidder lige i en dum situation mht. mit design der er lavet i CSS. Som i kan se på min forside (www.haxball.dk) så ser designet fint ud, men hvis indholdet i midten bliver for kort, som man kan se her (www.haxball.dk/test.php) så begynder mit design at fejle ude i siderne. Hvad er den smarteste måde at løse det problem på?
Avatar billede stigma Nybegynder
07. april 2012 - 02:19 #1
Sæt en min-height: 200px; på din <div id="midt"></div> det skulle gøre det :)
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 02:23 #2
prøve at sæt noget min-hesigt eller sådan i den still, ;)
Avatar billede stigma Nybegynder
07. april 2012 - 02:27 #3
Prøv at sætte min-height: 200px; - Det skulle gøre det :)
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 02:27 #4
du kan sæt min-height på din wrapper eller sæt det på dine sider så det er dem som bestemmer eller den i midten :)
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 02:28 #5
#3 der vil jeg give dig ret og jeg tror det er det som problem er :)
Avatar billede detziaw Nybegynder
07. april 2012 - 02:39 #6
Ahh den funktion var jeg ikke bekendt med :-D Det var lige det jeg søgte efter, mange tak skal i have :-)

Du er velkommen til at smide et svar tobrukDk, synes ikke du skal snydes uanset hvem der var hurtigst :-)
07. april 2012 - 09:29 #7
Hvori består fejlene ude i siderne?  Jeg kan ikke få øje på forskelle i designet i de to links i IE10, FF, og Opera.
07. april 2012 - 10:31 #8
Glem mit indlæg, jeg havde ikke set de mellemliggende indlæg, og jeg forstår nu, at da jeg kikkede på linkene var fejlen blevet rettet.
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 14:37 #9
svar her :) og tak for du synes det :D
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 14:39 #10
du kun også godt skrive height men det er nok en rigtigt dårligt?, pga at hvis du har noget f.eks mere endnu 410px på height og hvis der er noget som er 420px height så kommer det ud over.. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
07. april 2012 - 14:41 #11
du må gerne kun give mig 5 eller 6 , :) jeg gider ikke have 7.