Avatar billede jogs Nybegynder
07. april 2012 - 00:00 Der er 6 kommentarer

Mit internet fryser..

Hej eksperter derude!

Jeg har nu i to dage haft problemer med mit internet, jeg bruger Google Chrome, men samme problemer opstår når jeg bruger Internet explore.

Problemerne der sker er at når jeg åbner en hel alm. internet side fx. facebook, så går der to sekunder før den fryser og den beder mig om at lukke nettet, nogle gange kan det ske 10 gange i træk, andre gange går der lidt tid. Som regel har jeg også problemer med PlugIn når jeg bruger hjemmesider som fx danskespil.dk og vælger "den lange". Eller bare spil der kræver flash og alt det der.

Har slettet cookies osv. og aner ikke hvad jeg skal gøre.

Håber i kan hjælpe?

Mvh. Jogs
07. april 2012 - 00:15 #2

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---

Avatar billede jogs Nybegynder
07. april 2012 - 00:18 #3
Jo tak, vil helst have Google Chrome til at virke før jeg prøver på IE.

Min bærbar kører på Win7.

Problemerne opstår ofte når jeg har flere vinduer åben. Hvor de begynder at poppe up med "Google Chrome svarer ikke" og så er man tvunget til at lukke det. Når der opstår plugin fejl popper den up med: "Følgende Plugins svarer ikke: Ukendt Vil du stoppe?" Ja eller nej, begge lukker siden..
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
07. april 2012 - 00:21 #4
Problemet kan skyldes mange ting!
prøv at geninstaller java og flashplayer
hvis det ikke hjælper så prøv at scanne din computer med ccleaner, både almindelig rensning og registry men husk at tage backup.
Du kan også prøve at nulstille dine browsere, gå ind i chrome og internet explorer og tryk ctrl shift delete og marker alt.

du kan evt. scanne din pc for virus og malware med dit antivirusprogram og:
antimalwarebytes
superantispyware
Avatar billede jogs Nybegynder
07. april 2012 - 00:49 #5
Det lader til de virker efter jeg i Google Chrome sat et V ud for "slet cookies og andre website og plugindata" Nu må vi se det holder. Takker for hjælpen, og prøver i fremtiden at holde min PC ren med CCleaner :)
Avatar billede jogs Nybegynder
08. april 2012 - 15:47 #6
Virker bedre, men stadigvæk ikke 100%

Når jeg har nettet til at stå åben, går det i stå lige pludselig, og så jeg tvunget til at lukke via. CTRL ALT DELETE. Tror i det vil hjælpe af gendanne til før jeg havde problemerne?