Avatar billede madiedk Nybegynder
02. april 2012 - 21:46 Der er 1 kommentar

automatisk opdate af desktop

hej

jeg arbejder i en stor danske virksomhed hvor der på alle pc'er er installer windows XP. Man kan logge på hvilken som helst pc man vil og så følger ens skrivebord med. jævntligt sker der det at maskinerne genstarter om natten og der bliver installert opdateringer. Er der nogle der kender til hvordan man kan udsætte det eller annullere det?
jeg er ikke så kendt inden for windows server området så spørg endelige hvis i skal bruge flere informationer
Avatar billede leif Seniormester
04. april 2012 - 17:42 #1
Ja, det er der afhængig af opsætning af processen, men jeg er i tvivl på dit indlæg om du er bruger og derved har lov til at ændre i det setup som der er eller om du er Administrator ?