Avatar billede dudesicko Novice
02. april 2012 - 15:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skal det være en Ipad 3 eller en Anden mærke ?

Min datter vil gerne ha en Ipad tis noget, men jeg er mere til at købe et andet mærke kunne være Samsung Galaxy, eller hvad ved jeg, jeg har nada forstand på det, bortset fra jeg altid har været imod Mac tis noget :)
Men hvis det er det bedste man kan få, så skal hun da ha den, men får man meget mere for pengene så skal hun da ha noget andet :)

Hun skal IKKE bruge 3G, vil ikke betale dyre domme for at hun skal surfe på nettet andet sted end de steder der har WiFi.
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2012 - 08:55 #1
Avatar billede dudesicko Novice
03. april 2012 - 12:01 #2
Dr kan du sige hvorfor den i stedet for Ipad, og de andre mærker ?
Avatar billede dudesicko Novice
03. april 2012 - 13:45 #3
Det står ikke noget om at Asus Transformer Prime har WIfi eller 3G
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2012 - 14:49 #4
Den har wi-fi

Jeg ville aldrig købe apple pga låste fil formater mm, mangel på udvidelses mulighed (SD) osv osv.

Transformer prime har MicroSD indgang til udvidelse

Den har medfølgende tastatur med xtra batteri (omkring 18 timer når de 2 er samlet).. Det med følgende tastatur kan gøre den til en slags laptop og gøre arbejde meget nemmere (skrive store mails etc)

Quad core CPU.
Avatar billede dudesicko Novice
03. april 2012 - 15:46 #5
Oki takker, men hvad er Gorillaglas, er det ekstra holdbart display glas eller er det bare noget fis ?

Skal man ha ekstra forsikring pga skærmen der kan gå i stykker, eller noget, eller holder den bare til normal brug ?

Eventuel send som svar så jeg kan give point også :)
Avatar billede dudesicko Novice
03. april 2012 - 16:17 #6
Np ja kan den også opdateres senere til f.eks "Android 4.0 Ice Cream Sandwich" og eventuel nye der skulle komme af Android ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. april 2012 - 10:25 #7
Ja den kan sagtens opgraderes, kommer an på om Asus kommer med en opdatering.

Gorilla glas er MEGET stærkere end almindeligt glas. http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_Glass