Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 14:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar

Hej har surfet lidt på nettet efter en gamer bærbar den skal kunne tag de nyere spil som Diablo 3 og MW3. Jeg har fundet de 2 her men hvad syntes i hvad for en er den bedste af dem ?. også til prisen. dellen koster med 3 års forsikring 10.596 kr.-

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=n00x5m09&c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&model_id=xps-l502x-proc-mod&

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700800020&gruppe=PCnotevision
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2012 - 15:03 #1
MM maskinen er langt den bedste til den slags spil osv. , da den grafikkorte er et af det bedste class 1 krort, Delle maskinens er et class 2 kort - men se selv her:

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6990M.57308.0.html

Dell`s Gt540M:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 15:24 #2
okay tak for hjælpen tror det bliver mm maskine :)
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2012 - 15:40 #3
Det er også et godt valg og en af de bedste gamer maskine, men husk lige på, at du skal tilvælge styresystem såfremt du ikke har et liggende.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 16:06 #4
Okay, hvad med Seagate XT 500GB Solid State Hybrid Disk er det noget der dur?
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2012 - 16:24 #5
Ja der er noget der du, men husk på at det er en HYBRID, altså ikke en helt SSD disk.Men er et rigtig god "både og valg"
Denne Hybrid består af et SD ram kort og en tradisionel harddisk med kørende skiver. Altså den består af begge delle SSD og HDD og derved har du hurtigheden fra SSD disken , men desværre også støjen fra den "alm." kørende harddisk.
En rigtig SSD er helt at foretrække, men de er meget dyre stadigvæk og er med en mindre kapacitet på kun 128/256Gb.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 16:29 #7
Ja har kigget på det men syntes ikke jeg gider ofre så mange penge på SSD de bliver nok billigere med tiden. Tror jeg tar en Hybrid. tak for hjælpen :)
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2012 - 16:46 #8
OK, husk at lukke spørgsmålet, såfremt du har fået den hjælp du ønsker :-)
Avatar billede nelk Nybegynder
17. juni 2012 - 09:40 #9
jeg synes personligt at dell alienware er godt :-D men er ikke særlig klog på det jeg sparede værtfald 2500 kr. hved at ringe til dem de satte pcen ned og gav bedrer ting gratis med :-D
Avatar billede nelk Nybegynder
17. juni 2012 - 09:42 #10
nu har jeg lige bestilt en nye gamer bærbare på 5 kilo og 8 gb ram 500 gb hardisk og i7 processor fra alienware (dell)for 7950. det bedste af det hele var nok den gode service jeg ringede også der ind for at spørge og fik et tilbud med en i7 processor istedet for en i5  processor 8 gb ram istedet for 6 gb ram gratis med og computeren blev i forvejen sat 1000 kr ned så jeg sparede 2500 kr. ca. så jeg vil råde jer dell. ( er ik hel enig med de andrer :-D) jeg kender også en pro. gamer og det var ham der rådte mig til det.
jeg vil bare ønske jer held og lykke :-D
ps. bestil det på dells hjemmeside :-D