Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. april 2012 - 10:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CD format

Jeg vil gerne have det samme musik format på min PS3, smartphone og PC.

Og det skal være lossless.

Problemet er, at hverken PS3 eller samsung galaxy ace kan afspille WMA lossless. Min PC kan sagtens. Hvad kan man gøre? Jeg vil helst undgå at rippe mine CDer i mange formater.
Avatar billede zoso Novice
03. april 2012 - 01:12 #1
Konverter til WAV - PlayStation 3 og Samsung Galaxy Ace understøtter begge dette filformat.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. april 2012 - 04:17 #2
Det lyder som en god idé, desværre fylder hele min CD samling omkring 62GB i WAV, og min Samsung galaxy ace har kun plads til 32GB.
Avatar billede zoso Novice
03. april 2012 - 05:39 #3
#2 Alternativet til Galaxy Ace er MP3 eller AAC.

AAC-standarden giver efter sigende bedre lyd end en MP3-fil ved samme bitrate.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. april 2012 - 11:42 #4
Så der er ingen vej uden om at rippe i 2 forskellige formater?
Avatar billede zoso Novice
03. april 2012 - 19:19 #5
#4 Der er ikke andre muligheder.
Avatar billede zoso Novice
04. april 2012 - 01:10 #6
#4 Der er heldigvis én mulighed til. Anskaf dig en anden player til din Galaxy Ace end den der fulgte med - der er et stort udvalg med understøttelse af mange filformater til android.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. april 2012 - 07:04 #7
Har du et link til én af dem og kan man downloade dem uden at have en Google konti?
Avatar billede Blandy Praktikant
04. april 2012 - 09:21 #8
Hvor er du så vild efter, at det skal være udenom en google-konto?
Avatar billede zoso Novice
05. april 2012 - 01:38 #9
#7 Du vil ikke kunne finde en player med understøttelse af WMA Lossless til android.
Konverter istedet til FLAC og brug andLess som player.