Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
01. april 2012 - 17:57 Der er 3 kommentarer

Få sponsorere til sin blog.

Hej alle eksperter.
-Jeg driver en lille blog, som lige så stille og roligt får flere og flere views, samt har en lille indkomst fra ads.

Dog har jeg endnu ikke kunnet finde en der ville have mig til at skrive et sponsoreret indlæg, er der en "way to get it"?

-Aner ikke om der er en måde at få sponsorere helt konkret, eller jeg bare skal vente og blive kontaktet af dem, men hvis der er en måde, syntes jeg ikke at jeg ville glippe den.

På forhånd tak!
-Simon Hansen

(Alle der skriver noget jeg kan bruge vil blive belønnet)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2012 - 20:01 #1
hvis du (som fx på twitter) har et antal registrerede følgere/læsere (nok over 10.000 før der sker noget) og nævner et firmanavn og deres produkter et par gange, så vil firmaet nok kontakte dig - hvis ikke, så skift til konkurrentens produkter.
fx se følgende:
I just started using @Hydroxatone Products. Advanced Under Eye Formula is AMAZING And I love their Intensive Youth Serum! Prevention Ladies!
og firmaet bag følger, når deres navn bliver nævnt, og svarer:
"@Hydroxatone: @jegskjulerligenavnpåtwitteren SO happy to hear this!!! Keep me updated, glad you're loving!" I am LOVING!!! All the products!! Thank you!!!
og så er der skabt en forbindelse, og man kan blive sponseret...

hvis du bare skriver om fodbold i lokalområdet, så forvent ikke at addidas kommer styrtende...
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
02. april 2012 - 16:45 #2
Jeg håber lidt på at kunne få sponsoreret et par småting, som jeg kan anmelde og ting til konkurrencer osv. kunne gøre min blog så meget bedre/federe, hvis nogen kender nogle der måske er interresserede/har lyst, må de MEGET gerne smide et link!
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2012 - 16:54 #3
du skal nok starte gratis, så du har noget at vise evt sponsorer før de kaster penge efter det. Og der skal være en vis interesse om din blog, så lav nogle besøgsstatistikker, så du kan sige noget med 3-400 faste læsere dagligt eller hvad du nu har.