Avatar billede zola Novice
29. marts 2012 - 22:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internethandel

Jeg har købt et headset på tp://www.24hshop.dk/
.Jeg har modtaget produktet og pengene er også blevet trukket på min konto..
Men men det virker ikke ! Har forgæves forsøgt at ringe og maile - uden held. På telefonen får jeg en telefonsvarer der siger at telefonerne er lukkede (nu på 3. dagen) og at jeg istedet kan sende en mail til support@24hshop.dk. Men her har jeg heller ikke hældet m    ig. Får blot en mailer- daemon tilbage

1)
Nu ved jeg ikke rigtig om jeg skal sende bluetooth-enheden retur.

Men det føles ret underligt at man overhovedet ikke kan kome i kontakt med piblikum

2) og så vil jeg godt have, hvis der er en af jer der lige vil kaste et blik på den omtalte hjemmeside :  support@24hshop.dk

mvh karstenengvad
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2012 - 22:30 #1
2) er det ikke www.24hshop.dk vi skal kigge på?

p.s.
Det svenske er utroligt dårligt oversat!

p.p.s
De har e-mærket, så det er bare at anmelde dem fluks!
Der er krav der skal overholdes når man har sådan et mærke...
Avatar billede Six Nybegynder
30. marts 2012 - 01:03 #2
Du kan også tage et kig på truspilot.dk for at se hvad andre mener om butikken - INDEN du handler ;D

http://www.trustpilot.dk/review/24hshop.dk

Det er lidt en blandet landhandel med hvad folk mener om dem. Men generelt bruger jeg ALTID trustpilot inden jeg handler med en internetbutik jeg ikke kender, samt undersøger cvr numre osv.

Men jeg er også meget mistroisk, indtil andet er bevist :) Jeg mener også at man skal være lidt mistroisk overfor webshops, når man ikke har handlet der før.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2012 - 08:59 #3
Det er lidt en blandet landhandel med hvad folk mener om dem

det ved jeg nu ikke... 7.9 er en ret god score.
Avatar billede pkdkk Nybegynder
30. marts 2012 - 10:00 #4
Du kan også give dem en anmeldelse her: http://www.triito.dk/v/24hshopdk-v50.html
Avatar billede zola Novice
30. marts 2012 - 12:59 #5
jo kig på www.24shop.dk.
Avatar billede zola Novice
30. marts 2012 - 13:00 #6
>> øh nu skal jeg nok lige tage mig sammen - altså www.24hshop.dk !!!
Avatar billede zola Novice
30. marts 2012 - 13:11 #7
>>john_stigers

Hmm. Hvor og til hvem skal man anmelde det. ?

Det kan da godt være at de har fået en høj score, men stadig er det da dybt underligt at man hverken kan komme i kontakt med dem via telefonen eller på mail. Og endnu mere underligt at de ikke inde på deres hjemmeside har oplyst at der er nedbrud. Det er kun når man ringer til dem at man får at vide at der er nedbrud på telefonen - og at man i stedet for skal maile .

Når man så sender en mail får man følgende retur

Reply

Forward

Mail Delivery Subsystem

Mar 27 (3 days ago)

This is an automatically generated Delivery Status Notification THIS IS A WAR...

Mail Delivery Subsystem

Mar 27 (3 days ago)

Loading...

Mail Delivery Subsystem mailer-daemon@googlemail.com

Mar 27 (3 days ago)

to me

This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

    support@24hshop.dk

Message will be retried for 2 more day(s)

Technical details of temporary failure:
The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at http://support.google.com/mail/bin/answer.py?answer=7720
[skor.mine.nu. (10): Connection timed out]
Avatar billede zola Novice
13. juli 2012 - 13:14 #8
lukker.