Avatar billede Mojo_dk Novice
27. marts 2012 - 23:19 Der er 5 kommentarer

Excel fodbold turnering

Hej

Er ved at lave en turneringsprogram i excel, jeg har kun brug for at vide hvordan jeg gøre dette:

Hvis vi har 4 hold i en pulje, i 4 rækker under hinanden, vil jeg have at man skal se 1.pladsen i første række, anden pladsen i anden række osv.... ??
Avatar billede Mojo_dk Novice
27. marts 2012 - 23:25 #1
Altså de skal ligge i række efter point slf :D
Avatar billede pstidsen Novice
28. marts 2012 - 08:45 #2
Marker både holdnavn og point tryk på "Sorter og filtrer". Sorter efter største først.
Avatar billede Mojo_dk Novice
28. marts 2012 - 09:05 #3
tror ikke det var det jeg mente, hvis jeg har en række med

Holdnavn - Kamp spillet - Scoret mål - Point

Hvordan gør man det så, jeg tænker mere på om det er en kode man skal skrive IF......then ?
Avatar billede pstidsen Novice
28. marts 2012 - 09:12 #4
Så du vil have at det går automatisk?
Avatar billede Mojo_dk Novice
26. april 2012 - 14:48 #5
JA :)