Avatar billede Olex Nybegynder
27. marts 2012 - 12:34 Der er 1 løsning

Microsoft Outlook - masseudsendelse

Vi laver indimellem en masseudsendelse til ca. 3.000 kunder via Microsoft Outlook. Modtagere placeres i BCC, så e-mails holdes skjult for modtagerne.

Spørgsmålet er, sendes den en og samme mail til alle modtagere på en gang eller sendes der én separat mail til hver enkelt modtager? Jeg mener det første og dermed er der også en risiko for, at mailen opfattes som spam. En anden mener, at der sendes én mail til hver enkelt modtager og dermed undgår man, at mailen kan blive opfattede som spam.

Håber, at I forstår mig spørgsmål.

Er der nogen, som ved noget om dette?
Avatar billede Olex Nybegynder
22. september 2013 - 10:28 #1
lukkes ned, da ingen svar er