Avatar billede TV40 Nybegynder
27. marts 2012 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder mangler

Hej, jeg har to brugere som er i samme gruppe med hensyn til rettigheder.

I forbindelse med indkøbsfakturering er det kun den ene der kan udfyldes fakturanummer ved fakturering?

Jeg har det samme problem med at ændre i finansbalance datoerne før udskrivning?
Avatar billede jjam Juniormester
27. marts 2012 - 12:39 #1
(C5,XAL ?)
Prøv at nulstille form/rapporter.
<CTRL> F9, når du er i formen (Så vidt jeg husker)
Avatar billede TV40 Nybegynder
27. marts 2012 - 16:01 #2
C5 2012.

Det har jeg prøvet, hjælper ikke.
Avatar billede mariaf Juniormester
27. marts 2012 - 19:41 #3
Hvordan fungerer brugerens Alt+H ? Hvis den også er gal, så prøv at gå ind under Generelt/tilpasning - brugeropsætning og fjern flueben i feltet Beskyt kartotekskort.
Avatar billede TV40 Nybegynder
28. marts 2012 - 10:34 #4
Flot tak for det.