Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
25. marts 2012 - 19:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nerværk controller, Broadcom USH og Masselagringscontroller mangler efter opgradering fra xp til win 7 32 bit

Som overskriften beskriver er der gule udråbstegn under enhedshåndteringen ved følgende:

Broadcom USH
Masselagringscontroller
Netværkscontroler

Jeg kan ikke komme på trådløst net, men kan godt komme på alm LAN netværk.

Min pc er en Dell Latitude E6520

Er der nogle genier der måske kan hjælpe mig?

Skriv hvis I skal have flere informationer (:
Avatar billede Blueeyez Mester
25. marts 2012 - 19:35 #1
Prøv og gå ind på dell.dk og brug de drivere de har ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2012 - 19:44 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2012 - 19:44 #3
Du ændrer bare til Win 7 32bit i stedet for XP.
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
26. marts 2012 - 09:25 #4
Hvilke drivere skal jeg så downloade?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2012 - 15:54 #5
#4 Du skal hente alle driverne, går ikke ud fra at du har installeret nogle drivere selv siden du spørger :)
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
26. marts 2012 - 16:45 #6
Har downloadet alle, nogle vil pc'en ikke installere, og den har fjernet de gule udråbstegn ved de to første, men mangler nu bare at få netværkscontrolleren til at virke (:
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2012 - 18:20 #7
#6 Prøv og hent programmet driver genius, lav en skanning og se om du kan se hvilken netværkscontroller du skal bruge.. (Du skal ikke hente med programmet, blot skanne, det koster penge, men ikke mht skanningen)
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
27. marts 2012 - 08:27 #8
Driver genius løste problemerne... Fandt en serial til programmet og  kunne derfra downloade de nødvendige drivere.. jeg manglede åbenbart 19 drivere (:

Smid et svar
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2012 - 10:42 #9
#8 Godt at høre at den løste problemet, træls at høre at du "snød" dig igennem..