Avatar billede refal2 Nybegynder
23. marts 2012 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Magento Ekspert

hej jeg står  og skal have rette nogle ting i  på min magento er der nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. marts 2012 - 12:59 #1
Prøv at forklare hvad du skal have rettet, så må vi se ... :-)
Avatar billede refal2 Nybegynder
23. marts 2012 - 13:00 #2
1) siden skal automatisk generer en billet og sende ud til kunden tror siden kan dette tror bare den automatisk skal opsættes det
2) vi som admin skal kunne lave en rapport hvor vi kan se hvor meget vært butik har solgt for på siden
3) vi skal kunne oprette admin
4) besked systemet melder fejl det skal også laves
5)paypal skal intergres hvis det ikke er og opsættes rigtig
6)rapporter skal også lige tjekkes om de virker
7) vi skal kunne udskrive en kupon liste med alle de billet nummer som er solgt for vært forretning .butikkerne skal nemlig kunne stregnummeret ud på denne liste når en kunde komme med billet for at ungå snyd
Avatar billede refal2 Nybegynder
24. marts 2012 - 21:45 #3
lukket