Avatar billede steffanhh Nybegynder
23. marts 2012 - 09:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

er den her skærm 120hz

ville bare spørger om denne skærm er 120hz fordi det er jo en 3d skræm her er linkethttp://www.pixmania.com/dk/dk/11166419/art/lg/d2242p-bn-3d-led-skarm-21.html#pix-review
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. marts 2012 - 10:02 #2
Se data her 60Hz
http://kortlink.dk/edbpriser/ar2x

24 tomme (Højttaler(e)) TFT aktiv matriks / 1920 x 1080 / 2 ms / 250 cd/m2 / 1000:1 / 60 Hz / 135 MHz / 0.277 mm dpi
Avatar billede steffanhh Nybegynder
23. marts 2012 - 10:41 #3
thanks..
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
23. marts 2012 - 11:26 #4
Da dette er en LED skærm! Så har dens frkvens ikke så meget at sige i forhold til de ældre crt skærme (: HUSK det..

I dat er det "ms" man skal kigge på

Den du har fundet er på 3ms, dvs. at billedet på skærmen opdatere hvert 3 ms (1000 / 1) af et sekund.

Det er ikke i den halt lave ende. Men heller ikke for højt (:
Personligt holder jeg mig under 2ms
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2012 - 11:42 #5
Husk også på at ms hastigheden endnu ikke har krav om hvordan denne måles - så brug den kun som en ledetråd.
Avatar billede steffanhh Nybegynder
23. marts 2012 - 12:23 #6
ja hz er vigtig i forhold til når der kommer mange frames op på skærmen
Avatar billede steffanhh Nybegynder
23. marts 2012 - 12:38 #7
jeg skal ikke bruge andet info ind hvor mange frames skærmen kan holde til
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2012 - 07:39 #8
DSDM
Syntes du det er rimeligt at du ligger svar? det er vel steffanhh som  spørger der vælger hvem der skal give et svar til point?.
Avatar billede steffanhh Nybegynder
24. marts 2012 - 10:31 #9
jeg ville godt give point til dig POKO1 jeg kunne ikke bruge det andet info
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2012 - 13:29 #10
er lige kommet hjem igen.
så nu trykker du så på svar muligheden selv og skriver lukkes eller noget lignende så får du en mail med en lille mulighed for at sætte et flueben husk det skal være i dit eget indlæg  og så accepterer du så beholder du dine point  OK? :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2012 - 17:28 #11
Nu gav du jo point til DSDM alligevel syntes du så ikke du burde have taget dem selv??

[Span]jeg ville godt give point til dig POKO1[/span]

sådan er der fyldt mange point på andre som uberettigt lægger svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2012 - 17:29 #12
Nu gav du jo point til DSDM alligevel syntes du så ikke du burde have taget dem selv??

jeg ville godt give point til dig POKO1

sådan er der fyldt mange point på andre som uberettigt lægger svar.