Avatar billede Pgoen16 Nybegynder
22. marts 2012 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PGO Comet

Hej,
jeg har en pgo comet, som kører cirka 40 km/t. Jeg har ikke pillet ved den, og den tidligere ejer var en ældre herre, og det ser heller ikke ud til at han har pillet ved den.
Jeg vil gerne have et bedre optræk men samtidig skal den stadig kører 40 km/t. Kan jeg pille skiven, og så få farten ned på 40 igen f.eks. ved at sætte meget lettere ruller i? eller kan jeg ikke få den ned på 40?
Måske kunne jeg også skære blindrøret af og putte lidt lettere ruller i?
eller kender i andre metoder?
Avatar billede Sensity Nybegynder
22. marts 2012 - 21:55 #1
Lettere ruller har altid hjulpet mig.
Avatar billede Pgoen16 Nybegynder
22. marts 2012 - 22:00 #2
Men tror du at jeg kan fjerne skiven og få den ned på 40 ved at bruge lettere ruller? :)
Avatar billede Sensity Nybegynder
22. marts 2012 - 22:03 #3
Tror ikke. Det kan jo prøves
Avatar billede Pgoen16 Nybegynder
22. marts 2012 - 22:13 #4
Er der andre metoder til at få bedre optræk og lavere topfart end at skifte ruller?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2012 - 07:26 #5
mig bekendt er det ikke lovligt at lave konstruktive ændringer på en scooter - knallert
derfor får man bøder og det betyder at vi herinde ikke hjælper dig men en løsning ok

så du må lukke dit spørgsmål

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

det her er vores regler
Avatar billede Pgoen16 Nybegynder
24. marts 2012 - 18:54 #6
Hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2012 - 07:58 #7
Avatar billede Pgoen16 Nybegynder
29. marts 2012 - 18:59 #8
cdd
Avatar billede gurlig Nybegynder
21. maj 2012 - 08:13 #9
undskyld at jeg først svare jer nu men tak for hjelpen det var snavs et sted i benzinen renset med tryk luft og køre perfekt nu tak