Avatar billede kristian_halte Nybegynder
22. marts 2012 - 20:41 Der er 5 kommentarer

Nyt anlæg

Hej
Jeg står og skal købe et anlæg til min lejlighed, og er helt på bar bund i forhold til hvad jeg skal vælge.
Jeg vil ikke afspille min musik over cd, men igennem min iPhone. Derfor vil jeg gerne kunne styre musikken trådløst.. Jeg søger altså et anlæg med to tilhørende højtalere. jeg vil samtidigt gerne, at anlægget har radio.. Nogen anbefalinger? Gerne fra Elgiganten, da jeg har et gavekort dertil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2012 - 21:05 #1
Hvad må den koste?
Sidder og kigger på Pioneer produkter fra 1.999 - 54.999 ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2012 - 21:06 #2
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
22. marts 2012 - 21:29 #3
Okay, men det er uden højtalere, er det ik? Tænker maks 3000
Avatar billede kristian_halte Nybegynder
23. marts 2012 - 15:11 #4
Har kigget lidt på det her:

http://www.computersalg.dk/produkt/669588?varenummer=669588&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Er det muligt at tilslutte en sub der og airplay eller hvad det hedder?
Avatar billede store-morten Ekspert
23. marts 2012 - 19:16 #5
Du kikker bare lidt mere og du vil se:
Du kan også udvide din opstilling med en subwoofer, idet X-HM50 har en subwoofer-udgang.